‘’Siguranta este de cele mai multe ori o superstitie. Nu exista in natura.. Viata este ori o aventura indrazneata ori nimic.”Hellen Keller

miercuri, 23 februarie 2011

Sucevita , 19 februarie

Am inceput sa scriu acest articol luni.Dar cand mi-era lumea mai draga nu mi-a mai mers netul.Si nici macar nu s-a salvat ce am scris.

De cand am mers pe Puzdre, nu am mai mers deloc pe munte pana sambata, cel putin eu.Cand am coborat de pe Puzdre am avut o durere groaznica de genunchi:(.Si de fiecare data durerea se manifesta doar atunci cand cobor.
Si parca ceva m-a oprit sa mai merg pe munte.Nu am mai simtit ca deobicei chemarea pe care o simteam in sufletul meu..am avut parte de niste zile fara pasiune..
Dar mi-am facut curaj.Si am mers in Sucevita.

Sambata, ora 8 ne-am adunat eu, domn profesor si Andrei.
Am mers cu autocarul pana la intrare in Sucevita, si am luat-o pe un drum forestier (pe Soarecu') care duce la Pietrele Muierii.Pe acest drum , aproape de capat pe partea stanga este o stanca.Noi ii spunem "Spaima lui Alice".Pe cand domn profesor mergea cu alta echipa pe munte, o fata Alice se catara pe stanca cu pricina, si la un moment dat a alunecat...si cand a tras un urlet taaare ca s-a auzit pana in Radauti:))de atunci a ramas asa"Spaima lui Alice".De la aceasta stanca mai este cam 15-20 min aproximativ pana cand drumul se termina si incepe traseul spre Pietre.




Inainte cu aprox 10 min de a ajunge la capatul drumului am deviat undeva la dreapta.Si am inceput sa urcam destul de domol, dar era un urcus luunnng:).Am ajuns in creasta pe la 1000 m alt, acolo ne-am intersectat cu traseul care vine de la Gura Humorului(stanga) si daca o luam la dreapta ajungeam in Sucevita dupa coborare undeva pe la Manastire.

Cum am deviat, cum am inceput sa mergem pe parau si era inghetat.Gheata avea cred ca mai bn d 10 cm grosime.

Andrei se prostea:DSe vad urmele pe gheata:D






Am luat-o in dreapta dar am coborat mai in dreapta pentru ca dom profesor a auzit ca se afla putin mai jos ceva interesant si am coborat sa vedem..si anume



Erau 3 constructii din lem, mici dar dupa cum eram construite se vedeau ca erau rezistente, ce era daramant era acoperisul care era din nailon si crengi.
Era si un mic altar, o scara.Era foarte interesant.

DE aici am coborat si ne-am intersecat cu drumul pe care am venit.

Bradul cu cocoasa

Eu am calcat..m-am murdarit toata:DAm luat amintire cu mine:)))

Asteptand ocazia..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu